tiistai 29. huhtikuuta 2014

YRTTITIKUT

Tein tilauksen askartelukauppaan, ja jostain kumman syystä minun tilaus määrät on paljon suurempia kun mitä olin mielestäni tilannut...
En kuitenkaan ehtinyt tuotteita palauttamaan määräaikaan mennessä, 
sillä hain paketin jo ennen lomaa ja avasin sen vasta nyt.
Minulla on kuvansiirtopapereita 40 arkkia, ja jep kaikissa on sama kuva :)
Niin jokaisessa tais olla 20 kuvaa :D
Muutaman samanlaisen kynttilän taidan tehdä ensi jouluna ;)

Fimotaikinapaketteja minulla on nyt sitten 10 :)
Ne nyt eivät haittaa, sillä kyllä me niille tekemistä keksitään.
Sunnuntai aamuna, kun kello oli niin vähän ja piti olla hiljaa, 
en keksinyt muutakaan tekemistä kun kaulia Fimoa.

Olen ostanut kaikenlaisia yrttejä pihalle ja odotan, 
että saisin laittaa ne maahan. 
Joten siitä se ajatus lähti ;)
Leimasimet esiin ja sanoja kasaamaan.
Siinä ne nyt odottaa, kupissa ettei lapset katko niitä ;)
 Otin nimet ostamistani pusseista, joten näitä ainakin meille on tulossa.
Lisäksi meille tulee vielä raparperiä, sipulia, mansikkaa, kurkkua, tomaattia ja paprikaa.
Lopusta Emilia halusi tehdä itselleen uuden avaimenperän, 
kun neiti meni ja hukkasi avainnippunsa :(
Mitä yrttejä/kasveja teille on tulossa?